Coca Cola: Güzeli, berbat etmek!
Sektör safsatası: Ne kadar çok görünürsen, o kadar etkili olur!
Külliyen yalan! Bakınız taze bir örnek:
Coca Cola, çok da güzel bir hazırlıkla yaz kampanyasına başladı: "Tadında Hayat"
Reklam filminden grafik çalışmalarına kadar çok güzel bir çizgi ve konsept. Ajansa da markaya da bu iş için alkış gerekiyor. Ama aması var; evet...
Tadında Hayat'ın tadını kaçırdılar.
Her kuşakta aynı TVC.
Her yerde, her an...
İlk seyreden herkesin tepkisi aynıydı: "Ne güzel!"
Fazla değil, bir hafta sonra şartlar değişti: "Gına geldi!"
Medya ve aracı ajanslar daha çok kazansın diye uydurulan yalanlar gün gelecek ortaya çıkacak ve reklamverenler de -umarım- akıllanacak...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder