17 Ocak 2007

Bir gün her şey 'online' olacak!

Google, fiziksel reklam mecralarına da el atacakmış! Ben söyleyenlerin yalancısıyım; orijinal haberi buradan okuyabilirsiniz.

Google'ın patent başvurusunda bulunduğu internete bağlı akıllı billboard sistemi, halihazırda kullanılan AdSense benzeri bir mantıkla işletilecek ve billboard'lara yakın mağazaların reklamlarını, anlık değişebilecek içerik ve görsellerle, dinamik olarak yapacakmış.

Reklam ve pazarlama dünyasını önümüzdeki 10 yılda gerçekten çok büyük gelişmeler bekliyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslında başlığın Google`ın ilerleyen zamanlarda yapmak istediklerinin özetini veriyor.

Media alanında elindeki nimetlerin bilincinde ve şu anda gizlice bazı çalışmaların hazırlığında olan Google özellikle yazılım devi Microsoft`u bu alanda vurmak niyetinde. Tamam şu an için bu ihtimal göz ardı ediliyor ancak bu online etkileşimli bir işletim sisteminin piyasaya sürüldüğünde değişecek bir konu :D

Bunun dışında yeniden media konusunda dönecek olursam, Google`ın milyon dolarlar vererek aldığı YouTube`da bazı videoların arasında test amaçlı dijital reklamlar yer alıyor. Tahmini olarak senin de bahsetmiş olduğun pano reklam -internet bağlantılı- uygulamalarında da bunun gibi bir çalışmanın mümkün olması gerçeği var. Google`ın en sevdiğim özelliği de bu aslında. byte`ı bile ziyan etmemeleri :) Elimdeki teknolojiji en komplike şekilde hazırlayıp bunu aynı şekilde media alanında da devam ettirmeleri ileride atacakları büyük adımları az çok belli etmekte.